adoreme.com
Apparel
28,748 reviews
4.34 / 10
  • ADDRESS
    10018
  •  
  • BUSINESS HOURS
    8:30AM-8:30PM Mo-Su Eastern Time
    GENERAL PHONE
    1.800.433.2367
    FAX
    n/a
  •  
  • SUPPORT EMAIL
    help@adoreme.com
    SUPPORT PHONE
    n/a

Payment options

  • checkmark icon Visa / Mastercard
  • checkmark icon American Express
  • checkmark icon Discover
  • option not available Money Order
  • option not available COD
  • option not available Check
  • option not available Wire Transfer
  • option not available Apple Pay
  • option not available PayPal

Shipping options

  • option not available UPS Ground
  • option not available FedEx Ground
  • option not available FedEx Express
  • checkmark icon Priority Next Day
  • checkmark icon Standard Next Day
  • checkmark icon International
  • option not available 2-3 Day Delivery
  • option not available Digital Delivery
  • option not available Amazon Prime

Online Ordering

  • checkmark icon Online Ordering
  • checkmark icon Online Ordering Tracking
  • option not available Secure Order Processing
  • option not available Require User Registration
  • option not available Guaranteed Security

Other

  • checkmark icon International Order
  • option not available Customer Info. Confidential
  • checkmark icon Customer Support
  • option not available RMA Required
  • checkmark icon Review Guard
  • checkmark icon Notified of Public Replies

Review History & Profile See full Rating history

Product & services pricing 5.97/10
Chance of future purchase: 5.09/10
Shipping & packaging: 4.48/10
Customer service: 4.57/10
Return/Replacement policy: 5.30/10
Click a star to Write a Review!
1/5
2018-06-17

Non existent delivery

"Spent 80$ never received anything, contacted USPS they said they never delivered it and adore me has ignored 3 emails only responding with one automated one. So I paid 80$ to learn this place is a scam. Do not order from here!"

Helpful Cool

1/5
2018-06-16

WHERE IS MY ITEM?! THIS IS A SCAM

"I PLACED AN ORDER ON JUNE 4 AND STILL I HAVENT RECIEVED MY ITEM IN THE TIME FRAME THAT THEY SAID IT WOULD ARRIVE TO ME. ITS LITERALLY ALMOST BEEN 2 WEEKS. IT SHOUDLNT TAKE THIS LONG. I SHOULD'VE KNOWN THIS PLACE WAS A SCAM. THEY JUST TAKE YOUR MONEY AND DONT DELIVER ANYTHING TO YOU."

Helpful Cool

1/5
2018-06-11

Horrible!

"I work in customer service and I have never been so appalled. I emailed on the 6th of June and hadn’t received an email at all yet and it’s the 11th. I ordered the elite box which never came, in which at this point I just wanted a refund and expressed to them how I didn’t want to pay for something I didn’t have. They charged my account $200 anyway which caused an overdraft fee. My fiancé rang them and they said they’d refund it but we haven’t heard anything yet and am not holding my breath. I then only received an email AFTER calling. "

Helpful Cool
Adore Me care specialist's Avatar
Adore Me care specialist from Adore Me has responded
Posted Jun-20-2018

“Hello Brianna,

Thank you for bringing this to our attention.

We are tremendously sorry to hear that your refund request still did not reach the superiors. It is indeed unacceptable that you have been charged for a package that you did not receive. We will investigate with our carrier. According to the tracking your package was marked delivered.

We went ahead and issued a full refund right away to remedy the situation. Please accept our sincere apologies for the delayed solution.

Please allow your bank 5-9 business days to process the transaction and for the funds to appear back in your bank account.

Kind regards,
Adore Me”


1/5
2018-06-11

Don't order from this Company!

"I ordered bathing suits and needed to return one of them. The first label they sent me didn't work and the package was sent back to me. When I emailed about it they said go ahead and just keep it as a gift. I said thank you when will I then see the refund. Shortly after they sent me another label and said to return. It has been a month now with no response to any of my emails asking for an update on the refund. I have reached out via email/facebook any where possible and nothing. I then get an email saying that my elite box won't ship because something is wrong with the payment. I use the card set up multiple times a day nothing is wrong with the card. So now I don't even have a refund and no elite box shipping and am afraid to cancel until I see my money! WORST EXPERIENCE EVER!! "

Helpful Cool
Adore Me care specialist's Avatar
Adore Me care specialist from Adore Me has responded
Posted Jun-18-2018

“Hello,

Thank you for your honest review.

We are deeply sorry to hear that you have experienced so much trouble with your return and now with your credit card.

We have looked into this to see how may we assist you at this time and noticed that we have successfully received back and refunded your bathing suit on the 11th of June. Please allow the transaction 5 to 10 business days to settle in your bank.

We are deeply sorry for the confusing communication regarding the return label. We intend to investigate this.

We are so glad that you were waiting for your Elite box. Allow us to assist.

Prior to shipping your VIP Elite Box, we will place an authorization charge to your account, to ensure that your card information is valid. This charge will clear within 1-3 business days. We have been unable to ship your VIP Elite Box as your pre-authorization charge was not approved. Please feel free to update your card information directly in your account. All information has to be up to date and matching exactly with your billing address in your bank.

Once your account is updated, we will be happy to ensure that your next box is shipped.
In the meantime, you may still place an order anytime you want directly on our website: www.adoreme.com.

Hope this helps! Let us know if there's anything else we can do for you. We are happy to help!

Best regards,
Adore Me


2/5
2018-06-10

Wasn't impressed

"Ordered my set and when it came it was to big took forever to acknowledge it was received and here we are today 3 months later and still have not received my replacement."

Helpful Cool

1/5
2018-06-07

Horrible customer service

"I would just like to say that I got a total of 3 boxes and declined my 4th. I have kept 2 things out of the 9 sent to me(3 things per box). Each time I sent back the left overs within the time and emailed furiously to correct the charges of nearly a hundred dollars. I have still he to get my money back for the March box I received and it’s already June. I highly recommend you find anywhere else to shop for undergarments and what not because Adoreme is useless at selecting things that fit my preferences and even worse at refunding money. I feel as though I have been swindled out of hundreds of dollars and have to fight for my hard earned money to be sent back. I am beyond enraged when it comes to the services I have received and warn anyone thinking to sign up not to. "

Helpful Cool
Adore Me care specialist's Avatar
Adore Me care specialist from Adore Me has responded
Posted Jun-12-2018

“Hello,

Thank you for your honest review. We are tremendously sorry to hear that you have experienced such troubles and we would like to look into this in order to remedy the situation.

Unfortunately, the information you have provided is not associated with any account on file. I am very sorry that I am unable to assist with your request at this time.

If you could please provide any of the below information, we would be able to assist you in locating your Adore Me account and issue your refund.

Alternate Email Address ::
Order Number ::
Billing First Name ::
Billing Last Name ::
Billing Zip Code ::

Thank you again for this information.
Best regards,
Adore Me”


2/5
2018-06-06

Don’t get an Elite box unless you know your AM size!

"I signed up for an elite box at the beginning of May. I was informed that I wouldn’t get the box till the end of May. Whatever cool. I don’t get the box until June 5th which was annoying because I had to wait a month. I’m a C42 and I was sent D44. I know you can wear different sizes and have the same fit (a C42 is a B46 or a D38) but oh my god. These bras were huge! I called customer service and waited 30 minutes to speak to someone and she pretty much told me I couldn’t exchange the size from the elite box and had to return the whole thing. If I wanted the sets I got in a different size I had to buy them individually and I would pay more. Mind you I say I will buy the entire box if I can get a correct size bra. She keeps repeating herself telling me I can’t get a different size. I’m on the verge of tears because I put in my correct size and this was clearly not my mistake. She tried to explain the whole different cup different size and I’m like I know what size I am in different cups and it is not a D44. She just repeats herself and I’m over the call. I just tell her I want to return it and cancel. I’m not able to do that until they get the box back. What the **** ever. I pretty much no my way off the phone. She tells me she’ll email me if I need anything else from her and tell me have an adorable day. Yea **** you adore me. "

Helpful Cool
Adore Me care specialist's Avatar
Adore Me care specialist from Adore Me has responded
Posted Jun-12-2018

“Hello,

Thank you for contacting us. We are deeply sorry for the misunderstanding.

We are so sorry to hear that you’ve had a rough experience with our customer service representative! We hold them to extremely high standards of performance and take complaints seriously and we intend to investigate this case rigorously.

We are sorry to hear that your VIP Elite Box this month was not absolutely perfect. Not to worry, sending back any sets is a breeze.

Located directly in your VIP Elite Box, you will find a return label form that you may use to send your sets back right away. Once we have received your sets, you will be issued a refund. Indeed, exchange is not available for them as of now for Elite boxes. We will signal this feedback to the leadership. We have also set your size to 42C in your account per your review so that we can send you perfectly fitting items.

Should you have any additional questions, please let us know. We're always happy to help.

Best regards,
Adore Me”


1/5
2018-05-29

Awful experience

"I placed my order on May 6th. It didn’t ship until May 24th. I kept receiving emails saying that they moved the warehouse and my order had been delayed. I tried to contact customer service numerous times. I received the same confirmation email each time but nobody ever contacted me. When my order FINALLY shippped it only shipped one of my bathing suits instead of both. I will NEVER use this **** poor company again. "

Helpful Cool
Adore Me care specialist's Avatar
Adore Me care specialist from Adore Me has responded
Posted Jun-11-2018

“Hello,

Thank you for your honest review.

We were astonished to see how long was your order processing in the warehouse and that on top of that you have been inconvenienced with an incorrect delivery and delayed customer service. We do not take this lightly therefore we wanted to address this with a resolution. We have contacted you via email and we hope to be able to remedy this.

Unfortunately, we have experienced a peak in the volume of orders causing delays that we regret. Our warehouse is already discussing this problem and the possible solutions as we truly aspire to offer a smooth and enjoyable shopping experience. We are determined not to allow anything like this happen again the reason why the capacity of our warehouse and the personnel has been doubled.

Kind regards,
Adore Me”


1/5
2018-05-25

Worst experience ever

"Adore me is a scam. I ordered this and 170 worth of products, received all the wrong stuff so I called and after much inconvenience, was told to send it back for a refund so I did. After not receiving one I made numerous attempts to call, email and explain what happened to numerous different representatives. I was hung up on once and emails always said sorry you wernt happy with your set, here is a credit(39.95). I'm like why does nobody understand I want my refund or even all the items I originally ordered or damn 170 in credit lol something. I have never had a problem with any company and I order online all the time."

Helpful Cool
Adore Me care specialist's Avatar
Adore Me care specialist from Adore Me has responded
Posted May-30-2018

“Hello Larissa,

Thank you for bringing this to our attention.

We are so sorry to hear that you did not receive a refund immediately. We have issued a refund yesterday per your request and as an apology for the inconvenience caused.

Refund transaction id: f1js1300

Please, feel free to check this with your bank, you can ask them to search for the refund per the transaction ID. We do hope this helps.

Kind regards,
Adore Me”


1/5
2018-05-24

Never showed up

"My order took forever to ship and then was never delivered. "

Helpful Cool
Adore Me care specialist's Avatar
Adore Me care specialist from Adore Me has responded
Posted May-30-2018

“Hello,

Thank you for contacting us!
We are so sorry to hear that you haven't received your package yet!

As you have confirmed you have not received your set and to ensure an effortless resolution to your situation, we are happy to provide you with a voucher to replace your set. You will receive it in a separate email.

We hope this has resolved your issue, enjoy your shopping at Adore Me!

Best regards,
Adore Me - Eniko”


1/5
2018-05-21

Never recieved refund even after being told several times it would be 3 days.

" Adore me - Princess (Customer Care)

May 12, 12:52 EDT

Hello Wendy,

This is just a reference to what we've talked about earlier.

I am happy to confirm that I escalate for refund on your behalf. Please allow 2-3 business days to refect the refund back to your card.

Should you have further requests, please don't hesitate to reach us.

Best regards,

Princess - Adore me
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello Wendy,

Thank you for getting into our attention to let us know that you haven't received your refund yet.

I'm really sorry about the hassle and the inconvenience this has caused, truly this is not the type of experience we would want you to have.

We always make sure to schedule our transactions accordingly to avoid added inconvenience. Please disregard my previous email.

I will escalate your concern to our Account Specialist for further assistance. Rest assured that we are doing everything to resolve the issue. You will receive a notification once your request has been processed.

Should you have any other questions, please let me know. I am always happy to help!

Best regards,

Adore Me - Maricel
"

Helpful Cool
Adore Me care specialist's Avatar
Adore Me care specialist from Adore Me has responded
Posted May-30-2018

“Hello Wendy,

Thank you for bringing this to our attention.

We are so sorry to hear that you did not receive your refund. We looked into this and your refund have been settled on our end a week ago.

Refund transaction id: 3f75gc9v
Amount: $97.39

Please, feel free to check this with your bank, you can ask them to search for the refund per the transaction ID. We do hope this helps.

Kind regards,
Adore Me”


2/5
2018-05-19

After three orders, I won't be back

"First order had no issues, came quick and bra and **** fit great. Bra straps ripped second time it was worn. Second order of **** came and the sizes were completely different and did not fit. Contacted customer service and at first they said they couldn't do anything as there are no returns on ****, after several emails, they finally credited my account after I had to remind them of their "no hassle" return policy. Third order did not ship for a week, after contacting them I was told that due to a warehousing move there was a delay. Finally, another 4 days later my order shipped. This is totally unacceptable. Inventory is also slim pickings unless you are a small. My third order will be my last."

Helpful Cool
Adore Me care specialist's Avatar
Adore Me care specialist from Adore Me has responded
Posted May-30-2018

“Hello,

Thank you for contacting us.

We were very sorry to hear that your set from your first order was defective, and has not held up to the test of time.

We understand that this was very frustrating, and will do our best to ensure that our creation team is aware of the issue. In the mean time I have created a voucher code you may use to replace your set right away. You may use the code sent for any one product on the website.

We would like to inform you that due to the large volume of orders registered by our company, your third order was subjected to an extended processing time. We assume full responsibility for this delay.

Our warehouse is already discussing this problem and the possible solutions as we truly aspire to offer a smooth and enjoyable shopping experience. We are determined not to allow anything like this happen again the reason why the capacity of our warehouse and the personnel has been doubled.

We assure you that we do not take this lightly, and to express our apology in more than just words we have applied $10 worth of store credit to your account.

Please accept our sincere apologies for all the inconvenience caused.

Best regards,
Adore Me”


2/5
2018-05-18

To short

"I'm to tall for it 5.5 . Very beautiful though. "

Helpful Cool
Adore Me care specialist's Avatar
Adore Me care specialist from Adore Me has responded
Posted May-21-2018

“Hello,

Thank you so much for your feedback. This insightful information helps us to hear about our products and service directly from the source that matters the most: our customers.

We would like to inform you that your feedback is truly important to us as this kind of information is always taken into consideration in order for us to improve our services.

We retain the policy to help ensure you consistently receive good quality, perfectly fit garments and excellent services from AdoreMe.com.

Rest assured that your request has been forwarded to our design department and we hope to cater to your needs in the near future.
Best,
Adore Me
help@adoreme.com”


1/5
2018-05-17

Scam

"The swim top I received with my order was not anything like what I ordered. I emailed and did not receive any response, I called was placed on hold for 10 minutes and then hung up on and never was able to speak with anyone and I returned the item and have not received a credit. "

Helpful Cool
Adore Me care specialist's Avatar
Adore Me care specialist from Adore Me has responded
Posted May-21-2018

“ Hello,

Thank you for inquiring after your returned package!

We have not yet been informed by our warehouse that this package has been received back in the warehouse. The packages sent back to our warehouse do have to process through a standard quality control system and once this is completed we receive the confirmation. However, seeing that it has been weeks now and we still have not received a confirmation we are happy to offer a resolution in form of a full refund.

Transaction ID: "14fwg0cj"
Amount: $24.95

Please allow your bank 1 to 3 business days to process the transaction.

We sincerely apologize for any inconvenience caused during both the delivery and the return process.

Kind regards,
Adore Me”


5/5
2018-05-17

Problem fixed!

"I somehow became a VIP member. I chose to be a pay as you go customer. Adore me quickly corrected the problem. I love Adore Me items AND their customer service dept. "

Helpful Cool
Adore Me care specialist's Avatar
Adore Me care specialist from Adore Me has responded
Posted May-21-2018

“Hi,
Thanks for your feedback.

We’re glad you had such a great experience! Did you also know we have a new lingerie collection every month? Check back soon for more cute looks.


XO,
Adore Me
help@adoreme.com”


Share Adore Me's store rating

Adore Me is a Merchant Member! Learn more

Adore Me is a merchant member
Adore Me participates as a Merchant Member, monitors feedback, and resolves issues. See all 3,436 merchant members.